BMW Latvija jaunums - BMW un MINI: divi zīmoli – septiņas godalgas.

(04.03.2013.)


BMW un MINI: divi zīmoli – septiņas godalgas.

Vācijas auto žurnāla Auto Bild lasītāju aptaujā “Labākie zīmoli” kategorijā “Lielisks izskats/stils” BMW un MINI ieguva četras pirmās vietas, kā arī saņēma vēl trīs godalgas īpašajās kategorijās.

Minhene. Vācijas auto žurnāla Auto Bild  veiktajā aptaujā “Visu klašu labākie zīmoli”, kurā piedalījās gandrīz 100 000 lasītāju, BMW un MINI ieguva septiņas godalgas. Kategorijā “Lielisks izskats/stils” trīs no godalgām tika piešķirtas BMW automašīnām vidējā, biznesa un luksusa automobiļu klasē, savukārt MINI ieguva augstāko atzinību kategorijā “Labākais dizains” mazo automobiļu klasē. BMW saņēma augstāko novērtējumu arī tādās aptaujas kategorijās kā “Sportisks dzinējs”, “Jaunās tehnoloģijas” un “Veiksmīgākā sasaiste ar komunikācijas tehnoloģijām”.

Gadu gaitā ir izstrādāti vairāki dizaina elementi, kas šobrīd veido īpašo BMW automobiļu dizaina DNS. Katrs nākamais BMW modelis piedāvā jaunu skatījumu uz šīm raksturīgajām iezīmēm, tādējādi nodrošinot dizaina neatkārtojamību. BMW vienmēr ir bijis līderis novatoriska auto dizaina jomā, jo tas savos automobiļos izmanto revolucionāras inovācijas ar mērķi pastāvīgi būt autobūves nozares priekšgalā. Žurnāla Auto Bild lasītāji gandrīz vienprātīgi (vairāk nekā 80 % aptaujāto) atzina BMW par vadošo zīmolu vidējā, biznesa un luksusa automobiļu klasē kategorijā “Lielisks izskats/stils”.

MINI dizaina pamatā ir skaidra dizaina valoda, un tas atspoguļo 1959. gadā radītā klasiskā MINI dizaina pakāpenisku attīstību. Nenovirzoties no mazo automobiļu uzņemtā kursa, MINI apvieno oriģinalitāti un inteliģenci vismazākajā iespējamajā komplektējumā. Pastāvīgā MINI zīmola saimes paplašināšanās liecina par veiksmīgo jaunas elpas iedvešanu MINI zīmola dizaina pamatvērtībās, turklāt izmantojot to kā atspēriena punktu autentisku un fascinējošu zīmola perspektīvu attīstīšanai nākotnē. Šādam viedoklim piekrīt 87 procenti aptaujāto lasītāju, kuri mazo automobiļu klasē kategorijā “Lielisks izskats/stils” savu balsi atdeva par MINI.

Papildus godalgai dizaina kategorijā BMW ieguva pirmo vietu arī trīs citās kategorijās. No visiem aptaujas dalībniekiem 88 procenti atzīmēja BMW īpašajā kategorijā “Sportisks dzinējs”. Turklāt BMW ieguva arī lielāko balsu skaitu kategorijā “Veiksmīgākā sasaiste ar komunikācijas tehnoloģijām” – 90 procenti aptaujas dalībnieku uzteica BMW ConnectedDrive nākotnes tehnoloģiju, atzinīgi vērtējot interneta pakalpojumu ērtību, kā arī plašo infoteinmenta iespēju klāstu un neaizstājamo palīgu – Driver Assistance sistēmu. Bayerische Motoren Werke bija vadošais arī kategorijā “Jaunās tehnoloģijas”, pateicoties tā revolucionārajām sistēmām un jauninājumiem. Par BMW zīmolu nobalsoja pārliecinošs vairākums aptaujāto – 91 procents.

2012. gadā tika rīkota jau otrā lasītāju aptauja “Visu klašu labākie zīmoli” (publicēta jaunākajā auto žurnāla Auto Bild  izdevumā), turklāt arī iepriekšējā gadā BMW un MINI ieguva vairākas augstākās godalgas.


Ja jums ir jautājumi, lūdzu, sazinieties ar mums:
Korporatīvās komunikācijas 
Susanne Giuliani (dz. Spatz), BMW Group Design and Lifestyle Communication
Tālrunis: +49-89-382-20961, fakss: +49-89-382-20626
Nadja Horn, MINI Design and Lifestyle Communication
Tālrunis: +49-89-382-57185, fakss: +49-89-382-20626
Mediju vietne: www.press.bmwgroup.com
E-pasts: presse@bmw.de



BMW Grupa

BMW Group ir viens no veiksmīgākajiem automobiļu un motociklu ražotājiem pasaulē ar BMW, MINI, Husqvarna Motorcycles un Rolls-Royce zīmoliem. BMW Group kā pasaules mēroga uzņēmumam pieder 29 ražotnes un montāžas rūpnīcas 14 valstīs, un tā ir izveidojusi vispasaules tirdzniecības tīklu vairāk nekā 140 valstīs.

2012. gadā BMW Group visā pasaulē pārdeva aptuveni 1,85 miljonus automobiļu un vairāk nekā 117 000 motociklu. Pirmsnodokļu peļņa 2011. gadā bija 7,38 miljardi eiro, bet kopējie ienākumi – 68,82 miljardi eiro. 2011. gada 31. decembrī BMW Group strādāja apmēram 100 000 darbinieku visā pasaulē.

BMW Group panākumu pamatā vienmēr bijusi ilgtermiņa stratēģija un atbildīga rīcība. Tāpēc uzņēmums nodrošina ekoloģisku un sociālu ilgtspēju, kuras pamatā neatņemama uzņēmuma stratēģijas daļa ir vērtību kopums – augsta atbildība par izstrādājumiem un skaidra apņemšanās saglabāt resursus. BMW Group pūļu rezultātā pēdējo astoņu gadu laikā tā ir iekļauta Dow Jones ilgtspējas indeksā kā nozares līderis.

www.bmwgroup.com

Facebook: http://www.facebook.com/BMWGroup

Twitter: http://twitter.com/BMWGroup

YouTube: http://www.youtube.com/BMWGroupview

Google+: http://googleplus.bmwgroup.com