Inchcape BM - Stratēģiskās izmaiņas BMW Motorrad

(08.02.2013.)

Uzņēmums Husqvarna Motorcycles tiek pārdots Pierer Industrie AG

Minhene. BMW Group pārkārto BMW Motorrad biznesu. Ņemot vērā izmaiņas motociklu tirgū, demogrāfiskās tendences un arvien stingrākās ekoloģiskās prasības, BMW Motorrad paplašinās savu produktu piedāvājumu, lai pilnībā izmantotu nākotnes izaugsmes potenciālu. Šo pārkārtojumu gaitā uzmanība tiks veltīta mobilitātei pilsētā un e-mobilitātei. Restrukturizējot segmentu, BMW Group koncentrēsies uz BMW Motorrad zīmola resursu paplašināšanu un izmantošanu. Tādēļ BMW Group ir parakstījusi līgumu ar Pierer Industrie AG (Austrija) par Husqvarna Motorcycles pārdošanu. Darījums tiks veikts, kad to apstiprinās pretmonopola iestādes. Abi uzņēmumi ir vienojušies neizpaust pārdošanas cenu.

 
Paplašināts piedāvājums mobilitātei pilsētās un e-mobilitātei

 BMW Motorrad 2012. gadā sasniedza jaunu pārdošanas rekordu. Īstenojot izmaiņas motociklu biznesā, BMW Motorrad mērķis ir turpmākajos gados uzturēt ienesīgu un ilgtspējīgu izaugsmi. BMW Motorrad pašreizējo pamatpiedāvājumu veido tikai un vienīgi augstākās klases transportlīdzekļi kategorijās "Tourer", "Enduro", "Sport", "Roadster" un "Maxi-Scooter" ar dzinēja tilpumu no 650 līdz 1600 cm3. BMW Motorrad darbību pilsētu mobilitātes segmentā sāka 2012. gadā ar C 650 GT un C 600 Sport Maxi-Scooters modeļiem. Par nākamo soli produktu klāsta paplašināšanā šajā segmentā kļūs "C Evolution" sērijas elektrisko motorolleru laišana tirgū 2014. gadā. Tiek apsvērtas arī citas inovatīvas transportlīdzekļu koncepcijas. Piedziņas tehnoloģijas ietvers gan ekoloģiskus iekšdedzes dzinējus, gan pilnībā elektriskus piedziņas mehānismus. Šis BMW Motorrad solis atspoguļo BMW Group vispārējos centienus laikus apzināt aktuālās tendences, piemēram, megapilsētu veidošanos un satiksmes blīvuma palielināšanos, kā arī vides jautājumus. Attiecīgie produkti un pakalpojumi jau šobrīd ir pieejami automobiļu segmentā.

Produktu ofensīvas turpināšana

Darbības paplašināšana neattiecas tikai uz mobilitāti pilsētā — izlases kārtībā tiks attīstīti arī pamatsegmenti no 650 cm3 viencilindra motocikliem līdz 6 cilindru luksusa Tourer versijai.

 

BMW Group

BMW Group ir viens no veiksmīgākajiem automobiļu un motociklu ražotājiem pasaulē ar BMW, MINI, Husqvarna Motorcycles un Rolls-Royce zīmoliem. BMW Group kā pasaules mēroga uzņēmumam pieder 29 ražotnes un montāžas rūpnīcas 14 valstīs, un tā ir izveidojusi vispasaules tirdzniecības tīklu vairāk nekā 140 valstīs. 

2012. gadā BMW Group visā pasaulē pārdeva aptuveni 1,85 miljonus automobiļu un vairāk nekā 117 000 motociklu. Pirmsnodokļu peļņa 2011. gadā bija 7,38 miljardi eiro, bet kopējie ienākumi – 68,82 miljardi eiro. 2011. gada 31. decembrī BMW Group strādāja apmēram 100 000 darbinieku visā pasaulē. 

BMW Group panākumu pamatā vienmēr bijusi ilgtermiņa stratēģija un atbildīga rīcība. Tāpēc uzņēmums nodrošina ekoloģisku un sociālu ilgtspēju, kuras pamatā neatņemama uzņēmuma stratēģijas daļa ir vērtību kopums – augsta atbildība par izstrādājumiem un skaidra apņemšanās saglabāt resursus. BMW Group pūļu rezultātā pēdējo astoņu gadu laikā tā ir iekļauta Dow Jones ilgtspējas indeksā kā nozares līderis.

 

www.bmwgroup.com

Facebook: http://www.facebook.com/BMWGroup 

Twitter: http://twitter.com/BMWGroup 

YouTube: http://www.youtube.com/BMWGroupview 

Google+: http://googleplus.bmwgroup.com 

 

Ja jums ir jautājumi, lūdzu, sazinieties ar mums:
Korporatīvās komunikācijas

Rudolf-Andreas Probst, BMW Motorrad komunikācijas

Rudolf-Andreas.Probst@bmw.de

Tālrunis: +49 89 382-22088, fakss: +49 89 382-23927

 

Micaela Sandstede, biznesa un finanšu komunikācijas

Micaela.Sandstede@bmw.de

Tālrunis: +49 89 382-61611, fakss: +49 89 382-24418

 

BMW Group PressClub vietne: www.press.bmwgroup.com

E-pasts: presse@bmw.de



 

Uzņēmums Husqvarna Motorcycles tiek pārdots Pierer Industrie AG

 

Minhene. BMW Group pārkārto BMW Motorrad biznesu. Ņemot vērā izmaiņas motociklu tirgū, demogrāfiskās tendences un arvien stingrākās ekoloģiskās prasības, BMW Motorrad paplašinās savu produktu piedāvājumu, lai pilnībā izmantotu nākotnes izaugsmes potenciālu. Šo pārkārtojumu gaitā uzmanība tiks veltīta mobilitātei pilsētā un e-mobilitātei. Restrukturizējot segmentu, BMW Group koncentrēsies uz BMW Motorrad zīmola resursu paplašināšanu un izmantošanu. Tādēļ BMW Group ir parakstījusi līgumu ar Pierer Industrie AG (Austrija) par Husqvarna Motorcycles pārdošanu. Darījums tiks veikts, kad to apstiprinās pretmonopola iestādes. Abi uzņēmumi ir vienojušies neizpaust pārdošanas cenu.

 

Paplašināts piedāvājums mobilitātei pilsētās un e-mobilitātei

 

BMW Motorrad 2012. gadā sasniedza jaunu pārdošanas rekordu. Īstenojot izmaiņas motociklu biznesā, BMW Motorrad mērķis ir turpmākajos gados uzturēt ienesīgu un ilgtspējīgu izaugsmi. BMW Motorrad pašreizējo pamatpiedāvājumu veido tikai un vienīgi augstākās klases transportlīdzekļi kategorijās "Tourer", "Enduro", "Sport", "Roadster" un "Maxi-Scooter" ar dzinēja tilpumu no 650 līdz 1600 cm3. BMW Motorrad darbību pilsētu mobilitātes segmentā sāka 2012. gadā ar C 650 GT un C 600 Sport Maxi-Scooters modeļiem. Par nākamo soli produktu klāsta paplašināšanā šajā segmentā kļūs "C Evolution" sērijas elektrisko motorolleru laišana tirgū 2014. gadā. Tiek apsvērtas arī citas inovatīvas transportlīdzekļu koncepcijas. Piedziņas tehnoloģijas ietvers gan ekoloģiskus iekšdedzes dzinējus, gan pilnībā elektriskus piedziņas mehānismus. Šis BMW Motorrad solis atspoguļo BMW Group vispārējos centienus laikus apzināt aktuālās tendences, piemēram, megapilsētu veidošanos un satiksmes blīvuma palielināšanos, kā arī vides jautājumus. Attiecīgie produkti un pakalpojumi jau šobrīd ir pieejami automobiļu segmentā.

 

Produktu ofensīvas turpināšana