BMW Latvija - Komforta un funkcionalitātes apvienojums ar dinamisku sniegumu un stilu:

(19.09.2012.)


Minhene
. Ar jauno BMW Concept Active Tourer BMW 2012. gada Parīzes autoizstādē augstākās klases kompaktauto segmentā prezentē pirmo automobili, kurā apvienots komforts un telpas funkcionalitāte ar dinamisku sniegumu un stilu. Nākamajos gados tiek paredzēts ikgadējs mazo un kompaktklases automobiļu segmenta pieaugums par pieciem procentiem. Tādēļ BMW Concept Active Tourer ir galvenais BMW zīmola un tā modeļu klāsta izstrādes komponents.

Elektrotīklā uzlādējamais BMW Concept Active Tourer nodrošina ieskatu arī kompaktklases automobiļu nākotnes piedziņas versijās. eDrive koncepcija, kas pazīstama no BMW i8, pirmo reizi tiek izmantota BMW zīmola kodola modelī un nākotnē būs visu elektrisko un tīklā uzlādējamo hibrīdauto apzīmējums. Tā ietver visus elektriskās piedziņas komponentus, BMW izstrādātu elektromotoru, litija jonu akumulatoru un pārdomātu dzinēja vadības ierīci.

Izcils sportiskas estētikas valdzinājuma un komforta apvienojums.

Jaunais BMW Concept Active Tourer apvieno kompaktu izmēru un pievilcīgu, sportisku dizainu ar BMW raksturīgo kvalitāti. Virsbūves garums ir 4350 mm, platums 1834 mm un kopējais augstums 1560 mm – BMW Concept Active Tourer ir paredzēts augstākās klases segmenta klientiem, kuri novērtē augstu komforta līmeni, paceltu sēdekļu novietojumu un plašu telpu.

BMW Concept Active Tourer patiks arī ģimenēm, kas piešķir lielu nozīmi funkcionalitātei un daudzveidīgumam, kā arī dzīvesstila un sportiskuma noskaņai.

2670 mm garā garenbāze, augstā jumta līnija un kompaktais šķērseniski novietotais dzinējs ar priekšējo riteņu piedziņu ļauj izveidot plašu salonu. BMW Concept Active Tourer plašais bagāžas nodalījums piedāvā ārkārtīgi daudzveidīgas ikdienas lietojuma iespējas, jo hibrīdpiedziņas akumulatori pilnībā atrodas zem bagāžas nodalījuma grīdas.

Dizains: dinamisks un kompakts.

BMW Concept Active Tourer harmoniskās proporcijas no katra leņķa ataino sportisku eleganci. Tas parāda, kā iespējams prasmīgi apvienot kompaktu izmēru, funkcionalitāti un daudzveidību ar dinamisku dizainu. High Reflection Silver ekskluzīvā virsbūves krāsas apdare vēl vairāk izceļ BMW Concept Active Tourer izskatu. Vienlaikus interesantus akcentus nodrošina papildu elementi priekšā, sānos un aizmugurē. Virsmas ir īpaši mirdzošas ar matētu samtainu apakšējo slāni. Šī smalkā mirgošana starp matētu un mirdzošu virsmu izceļ gaismas un ēnu rotaļas, ko rada jaunā virsbūves krāsas apdare.

BMW Concept Active Tourer nepārprotami saglabā BMW raksturīgo zīmīgo priekšējās daļas izskatu. Dominējošais elements ir izteiksmīgais, viegli uz priekšu izliektais BMW radiatora režģis. Divas pievilcīgās līnijas virs LED priekšējiem lukturiem (“uzacis”), kas sniedzas tālu sānu paneļos, un daudzšķautnainais priekšējais spoileris apvienojas, lai pastiprinātu BMW Concept Active Tourer sportisko izskatu. Turklāt abi plašie ārējie gaisa savācēji zem priekšējiem lukturiem izceļ priekšdaļas platuma iespaidu.

Skatoties no sāna, pagarinātais siluets ar ķīļa formu piešķir BMW Concept Active Tourer dinamisku izskatu pat tad, kad tas stāv uz vietas, – šajā klasē tas ir kas nebijis. Integrētie durvju atvērēji un pievilcīgi kontrastējošie sānu sliekšņi ar pacelto līniju kombinācijā ar lieliem 20 collu diskiem piešķir BMW Concept Active Tourer sportisku, elegantu izskatu. Īsā pārkare priekšā un aizmugurē un garā garenbāze nodrošina kompaktajam virsbūves izmēram neparasti plašu salonu. Paceltā jumta līnija un lielās durvis priekšā un aizmugurē sola ērtu piekļuvi visiem sēdekļiem.

Savukārt BMW Concept Active Tourer aizmugurējo daļu raksturo sportiska elegance. Šī kompaktā BMW aizmugurējās daļas skatu nosaka izteiksmīgas horizontālas virsbūves līnijas. Lielā aizmugurējo lukturu kopne, kas sniedzas tālu sānu panelī, akcentē lielās riteņu arkas, vizuāli izceļot automobiļa lielisko saķeri ar ceļu. Lielās bagāžas nodalījuma durvis ar zemo slieksni un plašo atvērumu nodrošina ērtu piekļuvi bagāžas nodalījumam.

 Salons: elegants ar lielisku plašuma sajūtu.

BMW Concept Active Tourer dāsni izstrādātais salons ir gan pārskatāms, gan uzmundrinoši svaigs. Viengabalainais, laminētais porainais koks nodrošina vizuālu saikni starp instrumentu paneļa augšējo un apakšējo dekoratīvo virsmu. Tas salona priekšējā daļā rada ārkārtīgi elegantu un vieglu kopiespaidu. Durvju apdares paneļus un sēdekļus klāj gaiša, samtaini maiga un gluda āda, kas nodrošina zīdainu, vizmojošu mirdzumu, uzsverot salona izsmalcināto, eleganto atmosfēru. Par automobiļa sportisko raksturu liecina kontrastējošas oranžas šuves. BMW Concept Active Tourer piedāvā pilnīgi jaunu telpas izjūtu. Izskatās, ka viduskonsole lidinās starp abiem priekšējiem sēdekļiem ar vienmērīgu pāreju instrumentu panelī. Izkārtojums nodrošina maksimāli daudz vietas kājām gan vadītājam, gan priekšējam pasažierim.

Kokpits, kas BMW raksturīgi orientēts uz vadītāju, nodrošina optimālu piekļuvi svarīgākajām vadības funkcijām. Apaļās mērierīču skalas ar Black Panel tehnoloģiju ir vadītāja redzes laukā, tāpat kā centrālā informācijas displeja monitors. Papildaprīkojuma pilnkrāsu Head-Up displejs parādās uz īpaši paceļamas stikla virsmas starp stūri un vējstiklu – kompaktauto segmentā tas ir pieejams pirmo reizi. Semi-command pozīcijā paceltie sēdekļi nodrošina lielisku ceļa pārredzamību, papildinot optimālo vadības ērtuma un komforta līmeni.

 “Cool Shade” panorāmas jumta lūka:  
mainiet plašuma sajūtu un temperatūru, tikai nospiežot pogu.

Inovatīvā panorāmas jumta lūka rada unikālu noskaņu, jo aizņem visu BMW Concept Active Tourer jumta virsmu. Kompozītu stikla jumts ar inovatīvu Suspended Particle Device (SPD) tehnoloģiju ļauj panākt vēlamo gaismas vai temperatūras efektu, nospiežot pogu, – vai nu aptumšojot to līdz saulesbriļļu līmenim, vai paceļot līdz kristālskaidram gaišumam. Automobilī sēdošie var panākt īpaša apgaismojuma efektu, manuāli pievienojot stikla jumtam liela laukuma lapas struktūras dizainu. Elektroimpulsi liek mainīties stikla molekulārajai struktūrai, mainot gaismas un tumsas līmeni atbilstoši vēlmēm. Tādējādi radītā gaismu un ēnu spēle izceļ plašuma sajūtu, veidojot patīkamu, noskaņām bagātu apgaismojuma efektu uz visiem sēdekļiem.

Travel & Comfort sistēma: bagātīgs vieglums aizmugurējā daļā.

Arī BMW Concept Active Tourer aizmugurē sēdošie izbaudīs ārkārtīgi ērtu sēdēšanu. Plašā vieta kājām, ko nodrošina garā garenbāze, un nedaudz paceltais jumts sniedz pasažieriem netraucētu kustību brīvību. Tas ļauj arī ļoti viegli iekāpt automobilī un izkāpt no tā. Bagāžas nodalījums ir ārkārtīgi daudzpusīgs, pateicoties pielāgojamām aizmugurējām atzveltnēm, ko var noliekt attiecībā 40: 20: 40. Noliecot visas trīs atzveltnes daļas, var izveidot līdzenu bagāžas nodalījuma grīdu.

Papildus šīm pielāgojamajām bagāžas vietas paplašinājuma iespējām BMW Concept Active Tourer Travel & Comfort sistēmas ietvaros piedāvā aizmugurē sēdošajiem pasažieriem vēl citas atjautīgas detaļas. Priekšējo sēdekļu aizmugurē ir integrēta centrā novietota vertikāla metāla sliede. Šī inovatīvā stiprināšanas sistēma pie sliedes ļauj noliekt galdiņus, sniedzot iespēju pievienot ērtus pielāgojumus ar ātru stiprinājumu un iekarināmām papildu glabāšanas somām. Aizmugurējos sēdekļos ir īpaši ērti izmantot visu populārāko veidu planšetdatorus. Tos var piestiprināt sliedei horizontāli vai vertikāli un izmantot, lai pārlūkotu internetu, spēlētu spēles vai skatītos filmas acu līmenī.

Jauna informācijas pieredze: daudzfunkcionāls instrumentu displejs.

Īpašs BMW Concept Active Tourer akcents ir daudzfunkcionāls instrumentu displejs. Tradicionālā instrumentu paneļa vietā ar analogām apaļām mērierīču skalām, kas nodrošina vadītājam informāciju par ātrumu, dzinēja apgriezieniem, degvielas līmeni un eļļas temperatūru, automobilī ir 10,25 collu integrēts ekrāns, kas nodrošina mūsdienīgu displeju.

Ir saglabāts pazīstamais izskats ar četrām apaļām mērierīču skalām, bet paplašinātā Black Panel tehnoloģija nodrošina pilnīgi jaunu displeja iespēju klāstu. Piemēram, ekrāns parāda braukšanas pieredzes režīmus COMFORT, SPORT un ECO PRO ar dažādiem indikatoriem un atšķirīgām krāsu shēmām, tādējādi garantējot lielāku drošību un efektivitāti, kā arī izcilu orientāciju uz vadītāju. Rezultātā instrumentu panelis nodrošina vadītājam informāciju, kas ideāli atbilst situācijai uz ceļa.

“Seismic Surf” lietojumprogramma, lai braukt ekonomiski būtu vēl vieglāk.

BMW Concept Active Tourer aizmugurējie pasažieri var izbaudīt aizraujošu tehnoloģiju, pateicoties jaunajai iPad lietojumprogrammai “Seismic Surf”. “Seismic Surf” rada spēļu pasauli reāllaikā. Tā ir aizraujoša ekoloģiska sacīkšu spēle, kas izmanto paātrinājuma rādītājus, dzinēja apgriezienu vērtības un citus datus, ko nepārtraukti piegādā BMW Concept Active Tourer. Katra reālās dzīves situācija tiek interpretēta un izmantota, lai datorspēlē radītu nebeidzamu jaunu izaicinājumu dažādību.

Spēles mērķis ir virtuālajā ceļā savākt iespējami vairāk punktu un ierakstīt visefektīvāko braukšanas stilu. Vadītājs var tieši ietekmēt grūtības pakāpi. Apdomīgs braukšanas stils atvieglo spēli, savukārt sportisks braukšanas stils spēlē rada līkumotāku un sarežģītāku virtuālo ceļu. Maksimālu punktu skaitu un vietu uz pjedestāla BMW spēļu pasaulē var nodrošināt tikai ideāla vadītāja, kuram raksturīgs ekonomisks braukšanas stils, un prasmīga aizmugurē sēdoša spēlētāja sadarbība.

Head-Up displejs ar izcilu izšķirtspēju un pilnu krāsu spektru.

BMW Concept Active Tourer ir aprīkots ar jaunākās paaudzes daudzkrāsu Head-Up displeju. Tas projicē visu svarīgo informāciju ar nevainojamu izšķirtspēju tieši vadītāja redzes laukā ar paceļamu stikla virsmu. Projekciju intensitāte automātiski pielāgojas pieejamajai gaismai. Dienas un nakts dizains ir tāds pats kā instrumentu panelim. Atkarībā no vadītāja vēlmēm var tikt atainots ne tikai šībrīža ātrums un ātruma ierobežojums, bet arī apdzīšanas liegums. Vadītājs var saņemt arī navigācijas palīdzību un dažādus brīdinājumus. Tā kā ir pieejamas dažādas vadītāja palīdzības sistēmas, informācijas klāsts, ko var atainot Head-Up displejā, ir sasniedzis līmeni, kāds nav pieejams citos automobiļos šajā klasē.

Centrālais informācijas displejs ar Black Panel izskatu.

8 collu displejs rūpējas par pazīstamajām izvēlnes vadības un maršrutu plānošanas funkcijām jaunajā navigācijas sistēmā. Turklāt centrālais informācijas displejs vizualizē arī hibrīdpiedziņas šībrīža darbību. Tas gādā, lai vadītājs nepārtraukti būtu informēts par iekšdedzes dzinēja un elektromotora izmantojumu un varētu izsekot enerģijas plūsmai sistēmā. Hibrīdpiedziņas jaudas elektronika ir saistīta ar gudro navigācijas sistēmu Plus, lai nodrošinātu maksimālu efektivitāti. Pamatojoties uz savāktajiem datiem, piemēram, ceļa profilu, ātruma ierobežojumu un satiksmes situāciju, automobilis jau laikus ir gatavs optimāli efektīvi izmantot pieejamo enerģiju.

BMW Concept Active Tourer piedziņas sistēma:  
lai sākas nākotne.

BMW Concept Active Tourer ievēro BMW Group ilgtspējīgas mobilitātes vadošo filozofiju. Visu BMW elektrotīklā uzlādējamo hibrīdauto un elektrisko BMW i modeļu piedziņas tehnoloģija ir apzīmēta ar BMW eDrive, terminu, kas ietver visus elektriskās piedziņas komponentus.

BMW Concept Active Tourer ir izstrādāts kā tā dēvētais elektrotīklā uzlādējamais hibrīdauto, kas lieliski apvieno elektriskās piedziņas un klasiska iekšdedzes dzinēja priekšrocības. Elektrotīklā uzlādējamajam hibrīdauto (PHEV = Plug-in-Hybrid Electric Vehicle) nākotnē būs īpaši nozīmīga loma. Elektrotīklā uzlādējamie hibrīdauto parasti var nobraukt vairāk nekā 20 km ar elektrību, tādējādi tos var efektīvi izmantot gan īsos, gan garos braucienos, kā arī jauktajā režīmā. BMW Concept Active Tourer gadījumā izcilais BMW Group Efficient Dynamics dzinēju saimes 1,5 litru benzīna dzinējs ideāli mijiedarbojas ar sinhrono elektromotoru.

PHEV: labākais no abām pasaulēm iespaidīgam sniegumam.

BMW Concept Active Tourer iepazīstina ar BMW zīmolam jaunu piedziņas koncepciju. 1,5 litru benzīna dzinējs nevada aizmugurējos riteņus – kā tas līdz šim ir bijis BMW modeļos – bet gan priekšējos riteņus. BMW Concept Active Tourer elektromotors ir izstrādāts kā pilnīgs dzinējs, kas vada jaudu uz aizmugurējo asi, ja nepieciešams, patstāvīgi darbinot automobili.

Ar vairāk nekā 140 kW/190 ZS sistēmas jaudu iekšdedzes dzinēja un elektromotora apvienojums nodrošina ārkārtīgi sportisku BMW Concept Active Tourer sniegumu, vienlaikus saglabājot īpaši mazu degvielas patēriņu un zemu izmešu līmeni. BMW Concept Active Tourer uzņem paātrinājumu no 0 līdz 100 km/h mazāk kā astoņās sekundēs, savukārt maksimālais dinamiskā elektrotīklā uzlādējamā hibrīdauto ātrums ir aptuveni 200 km/h. Neskatoties uz šiem iespaidīgajiem snieguma rādītājiem, vidējais degvielas patēriņš ir mazāks par 2,5 l/100 km ar CO2 izmešu līmeni, mazāku par 60 g/km.

Papildus pārliecinošajiem snieguma rādītājiem inovatīvā piedziņas koncepcija nodrošina BMW Concept Active Tourer arī komfortablu un dinamisku reakciju.

Jaunais 1,5 litru BMW TwinPower Turbo dzinējs:  
jaudīgs dzinējs ar raksturīgajiem sešcilindru gēniem.

Jaunā BMW Concept Active Tourer iekšdedzes dzinējs ir jauns, izcils 1,5 litru dzinējs ar BMW TwinPower Turbo tehnoloģiju. Balstīts uz vairākkārt godalgoto sešcilindru dzinēju ar BMW TwinPower Turbo tehnoloģiju, tas apvieno jaunākās paaudzes augstas precizitātes iesmidzināšanu ar maināmas vārstu vadības sistēmu VALVETRONIC un ārkārtīgi modernu turbouzlādi. BMW TwinPower Turbo tehnoloģija turpmāk tiks izmantota visos BMW Group Efficient Dynamics saimes dzinējos – arī tādēļ, ka tā nav atkarīga no kopējās cilindru jaudas vai skaita. Jaunais BMW Concept Active Tourer trīscilindru dzinējs ir viens no pirmajiem dzinēju jaunās paaudzes pārstāvjiem. Kompaktais vienrindas dzinējs ir izcils dinamiska snieguma un efektivitātes apvienojums.

Jaunais BMW TwinPower Turbo trīscilindru dzinējs piedāvā BMW raksturam atbilstošus ieguvumus: darbības vienmērību, griezes momentu, spontānu reakciju un dinamisku, sportisku skaņu. Tā kā nav pirmās un otrās pakāpes inerces spēku, tas piedāvā īpaši augstu komforta līmeni trokšņu un vibrāciju ziņā. Griezes momenta līmenis ir zemāks kā četrcilindru versijai, un to kompensē viena līdzsvara mehānisma vārpsta. Cita starpā tas ļauj dzinējam darboties neticami vienmērīgi arī pie maza dzinēja ātruma.

 Sinhrons elektromotors: papildu jauda bez izmešiem.

Arī BMW Concept Active Tourer sinhrono elektromotoru ir izstrādājusi BMW Group. Ar pilnībā uzlādētu akumulatoru BMW Concept Active Tourer, darbojoties tikai ar elektrisko jaudu, var nobraukt vairāk nekā 30 kilometrus. Tas nozīmē, ka lielāko daļu ikdienas braucienu var veikt tikai ar lokāliem izmešiem. Turklāt atbalsta sistēmu var pielāgot, lai izmantotu sinhronā elektromotora jaudu, piemēram, ārkārtīgi dinamisku paātrinājuma manevru nolūkā. Abos gadījumos jauda ir pieejama nekavējoties un spontāni. Maksimālais 200 Nm griezes moments ir pieejams no stāvoša stāvokļa.

BMW Concept Active Tourer litija jonu akumulatoru var uzlādēt jebkurā 220 voltu mājsaimniecības kontaktligzdā. Jaudu var iegūt no abām BMW Concept Active Tourer asīm un novadīt uz litija jonu akumulatoru. uzlabojot elektrotīklā uzlādējamā hibrīdauto efektivitāti. Elektromotors, automobilim samazinot ātrumu, automātiski atgūst maksimāli daudz enerģijas no aizmugurējās ass, savukārt jaudīgais ģenerators, kas savienots ar iekšdedzes dzinēju, uzlādē akumulatoru, kad vien tas nepieciešams.

 Hibrīda piedziņa ar pārdomātu enerģijas pārvaldību.

BMW Group Efficient Dynamics stratēģijas ietvaros BMW Concept Active Tourer ir arī līdzekļu komplekts, kas paredzēts, lai uzlabotu elektrotīklā uzlādējamā hibrīdauto efektivitāti. Piemēram, prognozētas vadības stratēģija optimizē elektromotora un jaudīgā akumulatora efektivitāti. Sistēma izmanto navigācijas sistēmas sniegtos datus, laikus aprēķinot piemērotākos maršruta posmus un braukšanas situācijas, kurās izmantot elektropiedziņu vai uzlādēt akumulatoru. Šī optimizētā uzlādes stratēģija ietaupa līdz desmit procentiem enerģijas, lai paildzinātu brauciena laiku, kurā automobilis darbojas tikai ar elektrojaudu.

 Papildu BMW EfficientDynamics līdzekļu plašais klāsts.

Protams, ka jaunais BMW Concept Active Tourer ietver arī daudzas citas BMW EfficientDynamics stratēģijas funkcijas. BMW Concept Active Tourer gadījumā tās galvenokārt tiek virzītas, lai palielinātu attālumu, ko automobilis var nobraukt ar elektrību. Tas ietver palīgierīču enerģijas patēriņa uzlabošanu. Katrs saglabātās enerģijas kilovats nekavējoties ir pieejams elektromotora darbībā.

Citi BMW EfficientDynamics līdzekļi ietver automātisku dzinēja Start/Stop sistēmu, kas īpaši pielāgota elektrotīklā uzlādējamajam hibrīdauto un otrās paaudzes gaisa vārstu kontrolei.

 Vēl vairāk efektivitāti uzlabo standartaprīkojuma ECO PRO režīms.

BMW Concept Active Tourer ir aprīkots ar ECO PRO režīmu, kas ir pieejams arī šībrīža BMW sērijveida ražošanas modeļos. Šādā formā degvielas patēriņa samazināšanas papildu metode autobūves nozarē ir līdz šim unikāla visā pasaulē. Rodoties atbilstošām iespējām, ECO PRO režīms samazina salona gaisa kondicionētāja un citu elektriski darbināmo komforta funkciju jaudu, lai piedziņas komponenti darbotos maksimāli efektīvi, atbilstoši šībrīža situācijai uz ceļa.

ECO PRO režīms nodrošina vadītājam arī vērtīgus padomus. Tādēļ šī sistēma ir saistīta ar navigācijas sistēmu. Pamatojoties uz aprēķinātajiem maršruta datiem un vadītāja individuālo braukšanas stilu, ECO PRO režīms var norādīt, piemēram, kā sasniegt galamērķi ar vismazāko degvielas patēriņu. Pirmsskatījuma palīgs sniedz vadītājam padomus, piemēram, “Noņem kāju no akseleratora pedāļa”, ja tuvojas ass līkums vai ātruma ierobežojums, ko vadītājs pat vēl neredz. Pirmsskatījuma palīgs var ņemt vērā tādas iezīmes kā līkumus, apbūves zonas, apkārtni, T veida krustojumus un autoceļa nobrauktuves. Vienlaikus proaktīvs transmisijas palīgs optimizē elektriskās transmisijas kontroles sistēmu bīstamās situācijās.

ECO PRO režīms var aktivizēt arī tā dēvēto vienmērīgas braukšanas režīmu divos līmeņos starp 50 un 160 km/h. Sistēma pilnībā deaktivizē iekšdedzes dzinēju, braucot ar ātrumu līdz 125 km/h. Tā arī atvieno dzinēju no transmisijas, braucot ar ātrumu līdz 160 km/h, lai nodrošinātu komfortablu braukšanu un vienlaikus pilnībā izmantotu jau iegūto kinētisko enerģiju.

 BMW Group 

BMW Group ir viens no panākumiem bagātākajiem automobiļu un motociklu ražotājiem pasaulē. Tam pieder zīmoli BMW, MINI, Husqvarna Motorcycles un Rolls-Royce. BMW Group kā pasaules mēroga uzņēmumam pieder 29 ražotnes un montāžas rūpnīcas 14 valstīs, un tā ir izveidojusi vispasaules tirdzniecības tīklu vairāk nekā 140 valstīs.

 2011. gadā BMW Group visā pasaulē pārdeva aptuveni 1,67 miljonus automobiļu un vairāk nekā 113 000 motociklu. Pirmsnodokļu peļņa 2011. gadā bija 7,38 miljardi eiro, bet kopējie ienākumi – 68,82 miljardi eiro. 2011. gada 31. decembrī BMW Group strādāja apmēram 100 000 darbinieku.

 BMW Group panākumu pamatā vienmēr bijusi ilgtermiņa stratēģija un atbildīga rīcība. Tāpēc uzņēmums nodrošina ekoloģisku un sociālu ilgtspēju, kuras pamatā neatņemama uzņēmuma stratēģijas daļa ir vērtību kopums – augsta atbildība par izstrādājumiem un skaidra apņemšanās saglabāt resursus. BMW Group pūļu rezultātā pēdējo astoņu gadu laikā tā ir iekļauta Dow Jones ilgtspējas indeksā kā nozares līderis.

 

www.bmwgroup.com
Facebook: http://www.facebook.com/BMWGroup
Twitter: http://twitter.com/BMWGroup
YouTube: http://www.youtube.com/BMWGroupview
Google+: http://googleplus.bmwgroup.com

Jautājumu gadījumā, lūdzu, sazinieties:
Korporatīvās komunikācijas 
BMW Group Sweden + Nordic
Michael De Geer
Korporatīvo komunikāciju vadītājs
Gårdsvägen 11
Box 1525
SE - 171 29 Solna
T   +46-8-470 60 62
M  +46-708-47 06 06
F   +46-8-470 60 38
michael.de.geer@bmw.se
http://www.bmw.se