Inchcape BM Auto - JAUNAIS RANGE ROVER.

(15.08.2012.)


JAUNAIS RANGE ROVER.
 

– PASAULĒ SMALKĀKAIS UN JAUDĪGĀKAIS LUKSUSA KLASES SUV


  • Vieglāks, spēcīgāks un uzlabots – pasaulē smalkākais luksusa klases SUV
  • Nepārprotami Range Rover, moderna ikonisko dizaina iezīmju interpretācija
  • Pasaulē pirmais SUV ar vieglu vienlaidu alumīnija virsbūves konstrukciju
  • Par 420 kg mazāka masa kā iepriekšējam modelim nodrošina uzlabotu degvielas ekonomiju un zemāku CO2 izmešu līmeni
  • Nepārspēta jauda ar pārveidotu vadāmību un dinamiku
  • Izcila adaptīvā dinamika, lai vēl vairāk uzlabotu braukšanas kvalitāti
  • Uzlabots sniegums uz jebkura ceļa seguma ar jauno Land Rover Terrain Response 2 Auto®
  • SUV uzlabojumu augstākais sasniegums ar plašāku un izsmalcinātāku salonu un patiesi mierpilnu braukšanas pieredzi
  • Jauno modeli Apvienotās Karalistes Land Rover izstrādes centros izstrādājuši un projektējuši britu speciālisti
  • Ražots jaunā, modernā alumīnija ražotnē Solihallā, Apvienotā Karaliste

Vitlija, Apvienotā Karaliste, 2012. gada 15. augusts – jaunais Range Rover ir līdz šim izsmalcinātākais un jaudīgākais Land Rover automobilis.  Vieglāks, spēcīgāks un ar jaunu uzlabojumu līmeni, Range Rover nostiprina savu pozīciju kā pasaulē labākais luksusa klases SUV.

Pārstāvēdams ceturto unikālās Range Rover līnijas paaudzi, jaunais modelis ir izstrādāts pilnīgi no jauna, atainojot sākotnējā modeļa, kas savas izlaišanas mirklī pirms četrdesmit gadiem mainīja autopasauli, inovatīvo garu un ikonisko dizainu.

Pasaulē pirmais SUV ar revolucionāru, vieglu alumīnija vienlaidu virsbūves konstrukciju ir par 39 procentiem vieglāks par iepriekšējo modeli ar tērauda korpusu – transportlīdzekļa masa ir par līdz pat 420 kg mazāka.

Vieglā alumīnija platforma nodrošina ievērojamu snieguma un dinamikas uzlabojumu, kā arī samazinātu degvielas patēriņu un pazeminātu CO2 izmešu līmeni.

Papildus spēcīgajai un izturīgajai vieglajai konstrukcijai, jaunā alumīnija priekšējās un aizmugurējās šasijas arhitektūra ir izstrādāta ar jaunu četru stūru pneimatisko balstiekārtu. Ir saglabāta automobiļa izsmalcinātā elegance, vienlaikus ievērojami uzlabojot vadāmību un dinamiku.  Jaunās balstiekārtas arhitektūra nodrošina vienmērīgāku, pārliecinātāku sniegumu pagriezienos ar dabiskas un intuitīvas stūrēšanas sajūtu.

Džons Edvardss [John Edwards], Land Rover globālā zīmola direktors, stāsta: “Jaunais Range Rover saglabā automobiļa unikālā rakstura būtību – īpašo luksusa, jaudas un nepārspējama snieguma apvienojumu uz jebkura seguma.  Tomēr tā pilnīgi jaunais dizains un revolucionārā vieglā konstrukcija ir ļāvusi mums paplašināt luksusa klases automobiļu pircēju pieredzi, uzlabojot komfortu un vadāmību."

Jaunajam Range Rover ir skaidra un eleganta forma, kas izriet no jaunas Range Rover dizaina iezīmju interpretācijas.  Lai gan nekavējoties atpazīstams kā Range Rover, jaunais automobilis iemieso būtisku modeļa ikoniskās dizaina valodas evolūcijas soli.

“Pēc vairāk nekā 40 veiksmes gadiem jaunās paaudzes Range Rover izstrāde ietvēra milzu atbildību aizsargāt šīs ikonas DNS,” teica Gerijs Makgoverns [Gerry McGovern], Land Rover dizaina direktors un galvenais jaunrades vadītājs.

“Mūsu dizaina komanda ir strādājusi neticami smagi, lai saglabātu elegantās proporcijas un tīrās virsmas, kas vienmēr raksturojušas labākos Range Rover dizainus.”

Ar Land Rover spēku sirdī, modelis ir izstrādāts pilnīgi no jauna un ir visu laiku jaudīgākais, izsmalcinātākais Range Rover.

Vadošās inovācijas nozarē ietver izcilu jaunās paaudzes Land Rover Terrain Response® sistēmu, kas analizē šībrīža braukšanas apstākļus un automātiski izvēlas segumam piemērotākos automobiļa iestatījumus.

Lai nodrošinātu ārkārtīgu izturību un uzticamību, jaunais modelis tika pakļauts Land Rover smagajiem ceļu un bezceļu pārbaudījumiem un atbilstošiem uzlabojumiem, automobiļiem 18 mēnešu laikā veicot miljoniem kilometru vairāk nekā 20 valstīs un izturot skarbus pārbaudījumus dažādos ekstrēmos klimata un ceļu segumu apstākļos.

Salonā jaunais Range Rover nodrošina pasažieriem nošķirtības sajūtu atbilstoši augstākajiem luksusa automobiļu standartiem.

Precīzi uzlabotā virsbūves konstrukcija un akustiskais vējstikla un sānu durvju stikla laminējums ievērojami samazina trokšņa līmeni, savukārt jaunā balstiekārtas arhitektūra ir ļāvusi inženieriem panākt vēl izsmalcinātāku braukšanas komfortu.

Greznajā salonā modernā veidā ir iestrādātas izteiksmīgās Range Rover dizaina iezīmes, savukārt tīrās, elegantās virsmas rotā tikai vissmalkākā āda un apdare. Ar 118 mm plašāku vietu kājām, salīdzinot ar iepriekšējo modeli, aizmugurē sēdošie izbauda lielāku komfortu un plašumu. Nepārspējamu luksusu salona aizmugurē nodrošina jaunais papildaprīkojuma divvietīgais Executive Class sēdekļu komplekts.

Lai izbaudītu modelim raksturīgo sniegumu, klienti var izvēlēties uzlabotus V8 benzīna dzinējus vai TDV6 un TDV8 dīzeļdzinējus, kas apvieno ātru reakciju un ļoti zemu CO2 izmešu līmeni.

Jaunais Range Rover izmanto visjaunākās automobiļu tehnoloģijas gan salona luksusa iezīmēs, piemēram, ekskluzīvās Meridian telpiskās skaņas mūzikas sistēmas, gan pilnveidotajā šasijā un vadītāja palīgsistēmās.

Izstrādāts un projektēts Land Rover izstrādes centros Apvienotajā Karalistē, jaunais Range Rover tiks ražots jaunā, ārkārtīgi modernā ražotnē Solihallā, Apvienotā Karalistē, – izmantojot jaunākās maza enerģijas patēriņa alumīnija virsbūvju konstrukcijas tehnoloģijas.

Jaunais Range Rover pārdošanā būs pieejams no 2012. gada septembra [atkarīgs no tirgus], piegādi pircējiem plānots sākt 2013. gada sākumā. Tas būs patiesi globāls automobilis, pieejams vairāk nekā 160 valstīs pasaulē.

 

Lai uzzinātu vairāk, lūdzu, pierakstieties www.media.landrover.com

Oficiālais Land Rover / Range Rover pārstāvis Latvijā
Inchcape BM Auto
Dārzciema iela 64a
Tālr.: 67828600
E-pasts: office@inchcape.lv

www.landrover.lv

Piezīmes redaktoriem: 

-         Pilnas tehniskās specifikācijas un cenrāži tiks izlaisti septembra sākumā, pirms Parīzes autoizstādes 2012.