Bloomberg
ĶTR Valsts informācijas centrs patlaban veic pētījumus par patērētāju apmierinātību elektrisko transportlīdzekļu jomā, lai noskaidrotu, kādos apstākļos pircēji izvēlētos alternatīvās enerģijas automobiļus.
ĶTR izpildvara ir pārskatījusi enerģijas taupīšanas un alternatīvās enerģijas transportlīdzekļu 10 gadu attīstības plānu. Ķīnas valdība ir nospraudusi mērķi līdz 2015.gadam panākt, ka uz ceļiem ar elektroenerģiju darbināmi transportlīdzekļi sasniedz 1 miljonu vienības.
Saskaņā ar ĶTR Rūpniecības un informācijas tehnoloģijas ministrijas datiem pašlaik 10 000 alternatīvās enerģijas un enerģiju taupošos transportlīdzekļus izmanto 25 izraudzītajās pētījuma pilsētās. Ķīnas valdība ir ieviesusi arī stingrākus noteikumus subsīdiju piešķiršanai energotaupības transportlīdzekļiem, kurus ražo vietējie autoražotāji. Subsīdijas tiks piešķirtas par automašīnu ražošanu, ja to vidējais degvielas patēriņš ir ne lielāks par 6,3 litriem benzīna uz 100 km. Līdz šim subsīdiju piešķiršanas slieksnis bija noteikts ražotajām automašīnām, kurām vidējais degvielas patēriņš ir ne lielāks par 6,9 litri benzīna uz 100 km. Subsīdijas joprojām vienam transportlīdzeklim būs 3 000 Ķīnas juaņa renminbi (jeb 233 LVL), teikts ĶTR Finanšu ministrijas un Valsts attīstības un reformu komisijas paziņojumā par nodokļu politikas maiņu.