Autoservisu portāli nākotnē kļūs populāri

(08.05.2013.)


„Šobrīd internets ir ienācis arī autoservisu pakalpojumu tirgū, jau tuvākajā nākotnē mēs automobiļa remontu, līdzīgi kā aviobiļetes, rezervēsim internetā. Tiek prognozēts, ka autoservisu pakalpojumu portāli nākotnē kļūs arvien populārāki un ieņems nozīmīgu lomu ap 115 miljardus eiro lielajā Eiropas automobiļu pēcpārdošanas tirgū”, prognozēs dalās Wolk after sales experts GmbH konsultants Krišjānis Āboltiņš.

„Autoservisa pakalpojumu portālu attīstībai par labu runā fakts, ka 71% no Vācijā aptaujātajiem 1062 autovadītājiem spēj iedomāties rezervēt automobilim nepieciešamos remonta darbus internetā. Savukārt uzņēmumi autoservisa pakalpojumu portālus veiksmīgi var izmantot kā mārketinga instrumentu, piesaistot jaunus klientus.

Vācijā autoservisa pakalpojumu portāli, piemēram, AutoScout24 vai Fairgarage, piedāvā autovadītājiem līdz šim nebijušas iespējas viegli un ātri salīdzināt automobilim nepieciešamo remonta darbu izmaksas un izvēlēties sev tīkamāko autoservisu. Saskaņā ar Vācijā veiktajiem pētījumiem uz interneta lietošanu orientēti autovadītāji vidēji gadā internetā iepērkoties, iztērē 830,00 eiro (ne tikai ar automobiļiem saistīti pirkumi) un 35% no aptaujātajiem autovadītājiem jau šodien informāciju par autoservisu, tā veikto darbu un kvalitāti iegūst tieši internetā”, komentē K.Āboltiņš.

Aptauja veikta Vācijā 2012.gada augustā, aptaujājot 1062 autovadītājus.


Wolk after sales eksperts GmBH ir Eiropas automobiļu pēcpārdošanas tirgus konsultāciju un izpētes uzņēmums. Wolk after sales eksperts svarīgākās Eiropas aktivitātes ir pētījumi Car aftermarket in Europe (35 Eiropas valstis) un Garage service concepts in the European car aftermarket, kā arī rezerves daļu kalkulatora izveide (instruments nacionālo/reģionālo rezerves daļu tirgus apjomu aprēķināšanai), auto nozares uzņēmumu adrešu datu bāzes izveide un uzturēšana, stratēģijas semināri “Nākotnes orientācija mainīgajā pēcpārdošanas tirgū” (vairumtirgotājiem, servisu/konceptu ķēdēm, auto dīleriem).